ICC tanfolyam

Icecrown Citadel taktikák:

 

Lord Marrowgar: (frost, 2 (1) tank, 2 healer, 6 (7) dps, lehetőleg 2-3 ranged)

Phase1: Előtte csak a tankok állnak, ők egy cleavet kapnak, a sebzés megoszlik közöttük, 10-esben 1 tank is elég. Jég indul egy vonalon kis távolságra a bosstól kifelé 4yard/sec sebességgel, el kell menni az irányából. Időnként valaki csontsírba kerül (tüskére rak), 10% hp/sec-es dot kerül rá, a sírt (tüskét kilőve) leölve a buff lejön, nem kaphatják a cleavelt playerek, érdemes azonnal levágni, mert a sírban nem lehet semmit sem csinálni és előfordul hogy tüskén állót a tűz is elkapja,ott a heal gondban lehet.

Phase2: 30 másodpercenként a boss whirwindezik sokáig. Minél közelebb van valaki, annál többet sebződik (a bossban 6k, melee rangeen kb 4k, határán 2k, kívül 0,8k), de mindenki sebződik valamennyit végig. A boss 4 target helyére chargeol, ha elérte targetje helyét, 4 irányba magától induló jeget küld (ÉNY, ÉK, DK, DNY irányokba), a chargeolás nem instant, van idő elfutni. Ha a 4. targetet is elérte, resetel az agrója és p1 jön ismét, érdemes a tankoknak közel menni eddigre. Whirwind után tanknak vissza kell huzni a helyére, mindenki felveszi a kezdeti pozíciót és a csata kezdődik előröl.

 

 

Lady Deathwhisper: (frost, shadow)

Phase1: A boss hp-ja helyett a manája fogy, ha elfogyott, p2 indul. Mindkét résznél random shadow (Death and Decoy) területit tesz (nagy zöld kör), ki kell állni belőle. Random shadow bolt-ot is lövöldöz p1-ben.

1 paladinnak érdemes az elején Shadow resit tenni. Két féle addja jön felváltva 5 másodperc múlva, majd percenként: balról 2 fanatic, 1 adheret majd jobbról 1 fanatic, 2 adheret. Az addok fel tudják robbantani magukat, ekkor átváltoznak, de buffolhatja őket a boss is.

Adheret: (ranged) buffolva területit (kb 10k shadow-frost 2 seces casttal, 10 yardon belül, szakíthatatlan) kap és szakíthatatlan, robbanás után immun a spell sebzésekre. Cooldown-t növelő curse-t osztogatnak, és shadow-frost-ot lövöldöznek, lassító és sebző disease-t pakolgatnak. Időnként dispellezhető / lelopható shieldet tesznek magukra. Robbanásukat 4 seces cast előzi meg, 15 yardon belül robban 12k körül.

Fanatic: (melee) buffolva sebzése megkétszereződik, de sebessége felére csökken, kiteolható. Speciális melee sebzése 9k healt absorbol. Magic buffot is tehet magára, ekkor 25%-kal többet sebez, és sebzése háromszorosával healeli magát. 15k körül cleavelhet, ha eltalál. Robbanása ugyanaz, mint az adhereteké. Feltámadva meleere immun.

Legjobb felállás: rangedek és healerek a boss mögött, melee és tank(ok) balra (bejövetelhez képest) és folyton együtt mozognak. Az addokat gyorsan lehet ölni a ranged területivel és meleekkel, ha egy vonalban vannak a healerekkel.

Általános taktika: hogy 2 ranged -edet ráállítunk a bossra,aki addig lövik amig 100K-ra zsugorodik a manája,ekkor megállnak, az ultosó csapat addot leöljük, majd mindenki ráront a bossra, felkészülve a 2. fázisra.

Phase2: Interruptolandó nagy frostot lövöldöz (2 sec cast) ezt szakitani lehet és kell is,de norm-on resistelhető is, valamint 4 seces frost területit nyomkod. 1 paladinnak érdemes frost resi aurára váltani. Időnként egy árnyékot summol, ezzel futkosni kell 10 másodpercig, ha eléri targetjét, nagyot sebez. Targetjére stackoló -20% agrós buffot tesz fél percre. Tankok ha megkapták cseréljenek,mert hamar elfogy az agro.

 

Gunship Battle: (fire)

Ágyúkkal lövöldözünk, és megcsáklyázzuk a másik hajót.

Hajón: Némely npc rakétákat lövöldöz, 7k-s firet sebez területre, el kell menni előle / belőle. A varázslók ágyúkat fagyasztanak le, de ez channeling, könnyen szakítható. Kisboss: cleavel és eldobja a fegyverét, 4k + 18 secig 2k/3 sec-es physicalt sebez, valamint erősíti magát.

Csáklyázók: Warrior: bladestormozik 6 secig, illetve mortal strike-ol. Hunter: 4k-t sebez lövéseivel, fegyver dobálásaival. Minden átjövő NPC a hajónkat gyújtogatja, gyorsan kell őket ölni.

Fight elején felszerelést kapunk az átugráshoz, érdemes fight előtt próbálgatni.

A védekezők az átjövő NPC-ket ölik, egyébként az ellenfél rangedjeit ölik egyesével. Amint átjöttek, azonnal target kell nekik, vagy a hajót égetik. Amint leöltük az összeset, újabb csapat jön, érdemes egyet meghagyni, vagy feljelölt ranged(ekk)el a túloldalt mindig lőni.

A támadók lövik az ellenséges hajót, míg azokat az ellen be nem fagyasztja, ekkor átugrunk és leöljük a maget. A healer maradhat a saját hajón, a tank a kisbosst veszi fel, elsőnek ugrik és utolsónak jön. Amint a mage channeljét megszakítottunk, érdemes rögtön visszajönni ágyúzni. Az ágyúkkal érdemes a hőt stackelni, aztán ellőni a nagy sebzést fagyás előtt (kb 45 sec van rá). Célozni az ellen rakétásaira kell, mert az NPC-ket is sebzi.

Klán taktikája: 1 tank, 2 heal saját hajón marad (healek a hajó szélére felállnak igy elérik a másik hajón lévő embereket,akik közül elvileg csak a 2.tank sérülhet), 2 ember beül ágyúba miután megálltak a hajók (előtte beülsz lehet kidob az ágyu, bug...) az összes ranged megáll a hajó szélén, és lövi az ellen hajón lévőket.

Ez megy mindaddig amig meg nem jelenik a mage. 2. tank ugrik elsőnek (ha lehet már a levegőben Tauntolja a kisboss-t a hajón) + 4 DPS utána. Az a jó ha a mage megjelenése előtt már ott vagyunk az ellen hajóján (igaz a kisboss támadása stackelődik,de nem nehéz kihealelni.) és mire megjött a 2. tank fogaja a bosst,a DPS-ek össztűzet zudithatnak a mage-re. Miután levertük mehet az ágyúzás,mert fagyasztás hatása elmult. Az átszálló csapat mielőtt visszatér  az ellen hajójának távoli részében levő mortát team-et is ledarálja (mert ők lövik a mi hajónkat) utána DPS-ek vissza a saját hajóra, majd a 2. tank is visszajön utolsóként. Healek kezelik a sérülteket.

A visszatérő melee DPS besegit a 1. tanknak aki a hajónkon lévő ellent fogja,rangedek pedig lövik az ellen hajóján lévőket. Ez a taktika ismétlődik. Tuti siker.

Deathbringer Saurfang:

8,785,350 - 43,926,752 HP

Boss képességek:

Blood Link: Összeköti Saurfangot a Blood Beastekkel. Ha a Blood Beast valakit elér és megüti, akkor Saurfang kap egy Blood Powert. ( ez elkerülendő, állandóna "kite"-olni kell,vagyis mozgatni,huzni őket,nem szabad egy helyben állni,nem érhet hozzá senkihez, ez a kulcsa ennek a fight-nak)
Blood Power: Növeli Saurfang sebzését és méretét 1%-kal.
Mark of the Fallen Champion: 5,700 to 6,300 HP (6,175 to 6,825 HP) fizikai sebzés random célpontnak, amikor a Tank sebzést kap. 100 Blood Power után varázsolja. 

Ha a célpont meghal akkor Saurfang 5% életerőt gyógyul.
Frenzy: 30% HP-nál +30% attack speedet kap és 20%-kal nagyobb lesz.
Boiling Blood: 9,500 HP sebzés 1 (3) célpontnak 3 másodpercenként 24 másodpercig. Minden tikk 1 Blood Power-t ad Saurfangnak.
Blood Nova:  10,000 HP fizikai sebzés 12 lábon belül random célpontnak. A sebzés még csak egy dolog, de minden sebzett ember után 2 Blood Powert kap Saurfang.  ( /range 12 beirni, ha egymástól 12 yardra állunk akkor csak 1 ember kapja meg, távolságtartással kivédhető)
Rune of Blood: 5,100 to 6,900 HP-t szív le a Tanktól ütésenként. 20 másodpercig tart. (tankok cserélnek ilyenkor)
Call Blood Beast: 2 db Blood Beastet idéz meg 10-esen, 25-ös raiden 5 db-ot.

 

Blood Beast



Resistant Skin: A kutyák bőre 95%-ban fog fel minden területre ható (AoE) sebzést, 70%-kal minden Diseaset.
Addok jönnek, akiket úgy kell megölni, hogy még véletlenül se üssenek meg senkit, mert attól a Saurfang gyerek bónuszt kap és 100 bónusz után jön a nagy badabumm. Amikor a Tank megkapja a Rune of Bloodot a másik tauntolja át. A healerek és a ranged dps egymástól 12 yardra szép félkörben feláll és a távolságot igyekszik is tartani a csata folyamán. A Blood Beast-eket távolsági DD lője, és ha lehet, akkor lassítsa. Akin rajta van a Mark of the Fallen Champion, azt ki kell healelni, mert ha meghal, akkor a boss 5%-ot gyógyul. Kivédhető pala bubival, Hand of Protectionnel, Iceblockkal. Ha elérünk 255-hoz Saurfang magára nyomja a Frenzyt. Ide kell tartalékolni a cooldownos spellek nagy részét és a Bloodlust/Heroism is ilyenkor kell használni. Ha meghalt, akkor szabaddá válik az út IceCrown Citadel többi részéhez. Nem kell lineárisan haladni tovább.
 

Deathbringer Saurfang:

Csak physical sebzést kapunk, érdemes armor totemet rakni. A boss és addjai minden egyes betaláló sebzésére blood power-t kap, avoidance-es tankok kellenek. Minden pontra nő 1%-ot a mérete és sebzése. Random emberre területit dob, ez 10k-t sebez, rangedeknek és healereknek szét kell állni. Időnként 9,5k-s dotot rak valakire, ez 3 másodpercenként sebez 24 sec-ig, pala bubival leszedhető. Időnként buffol egy playert, ha ezt eltalálja, healeli magát és blood powert kap, ha tank kapta, 20 secre a másiknak kell tauntolni. 100 blood power után resetel, de egy lemoshatatlan markot rak valakire (csak a boss halála vagy wipe szedi le), sikeres melee ütésienél 6k-t a markkal jelölt is kap, ha meghal, 5%-ot healel a bosson, általában hagyják lehalni ezt a playert, mert gyorsan stackolna a blood power. 40 másodpercenként hív 2 kutyát, egyet jobbról, egyet balról, ezekre a diseasek és területik nem hatnak, nem lehet őket cc-zni sem. Ezeknek a lehető legkevesebb sebzést szabad kiosztaniuk, lassítani kell őket és gyorsan leölni rangedekkel. 30%-on kis enrage van, ekkorra kell a hero, hogy ne legyen sok markkal jelölt player (lehet először is herozni, ha elég nagy a dps).